دوستت دارم
 
عشق و امید

سلام بر همگی ممنون از همه شما که به وبلاگ من سر میزنید این وب تمام مطالبش یه مخاطب خاص داره .

 
 

دوستت دارم
ارسال شده در سه شنبه 21 شهريور 1391برچسب:, - 8:39

 



وقتی می گویم 

دوستت دارم

از روی عادت نیست

می خواهم بدانی 

تو بهترین اتّفاقی بودی

که برای من افتادی

تو لحظه های مرا

در منظرۀ بوسه وُ باران

بر دیوار دلم قاب می گیری

تو 

معجزۀ آسمان من بودی

در تقویم زندگی

تمام روزهای من 

به نام تو تعطیل است

دوستت دارم را 

از من 

بسیار خواهی شنید



نظرات شما عزیزان:

mohadese
ساعت9:24---21 شهريور 1391
سلام وبتون قشنگه به منم یه سری بزن مرسی گلم بای

دانيال
ساعت9:22---21 شهريور 1391
هم خندهام هم گريه هام رنگش تغيير كرده .دوست دارم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده عاشق